Stadshart Amstelveen heeft opnieuw goed nieuws te melden. Skins gaat zich namelijk in het winkelcentrum vestigen. De komst van dit exclusieve beauty merk past perfect bij de toekomstvisie van Stadshart. In de nieuwe winkel zal een bijzonder concept worden geïntroduceerd. Daarnaast zal Nespresso hun winkel uitbreiden naar het nieuwste boutique concept, waar The Art of Coffee centraal staat.
De vestiging van Skins, in het hoekpand tegenover de Bijenkorf, zal 248 m² groot zijn en naar verwachting in Q2 van 2025 openen. “De toekomstige opening van Skins en de Nespresso Boutique passen perfect bij de kwalitatieve binnenstedelijke toekomstvisie van Stadshart Amstelveen. Beide merken zorgen voor kwaliteit en een breder winkelaanbod voor de bezoekers”, aldus Alice de Groot, portfolio manager Stadshart Amstelveen.
Skins
De komst van Skins naar Stadshart Amstelveen is een bijzonder moment voor beide partijen. In Amstelveen, waar tevens het hoofdkantoor van Skins is gevestigd, wordt namelijk een speciaal concept geïntroduceerd. Op de bovenverdieping, in een aparte ruimte, wordt een exclusieve en persoonlijke service aangeboden. Wat dit precies inhoudt, blijft nog even geheim. Zeker is wel dat het een unieke ervaring is die klanten nergens anders zullen meemaken. Daarnaast breidt Skins maandelijks hun merkenaanbod uit, waardoor klanten er zowel nieuwe merken als hun favoriete merken terug zullen vinden. “Stadshart Amstelveen als plek om zich te vestigen, past perfect binnen de merkstrategie van Skins. Zowel de authenticiteit en de geschiktheid van de locatie, de aanwezigheid van bestaande klanten in de regio Amstelveen en het pand zelf, voldoen volledig aan onze hoge eisen”, aldus Philip Hillege, Co-founder Skins. “Bovendien zijn we ontzettend blij met onze huidige samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield in de Westfield Mall of the Netherlands. Dit gaf ons extra vertrouwen in de keuze voor Stadshart Amstelveen. De opening van onze winkel hier, markeert een nieuwe stap voor ons merk. We kijken er naar uit om hier een unieke, persoonlijke experience aan te bieden.”
Nespresso Boutique
Als één van de zeer weinige locaties in Nederland, kiest Nespresso ervoor de winkel in Amstelveen uit te breiden tot het nieuwste boutique concept. Na de uitbreiding zal het winkeloppervlak groeien van 218m2 naar maar liefst 313,5 m². Het nieuwe concept werd in april 2023 voor het eerst in Nederland gepresenteerd in de vestiging aan de Amsterdamse Van Baerlestraat. In Amstelveen staat The Art of Coffee centraal en de boutique krijgt de grootste tasting bar van het land. Ook de ‘Self Selection Area’ komt hier weer terug. Hier kunnen klanten – die precies weten wat voor koffie zij willen – hun favoriet halen. Net als in Den Haag heeft ook deze boutique geen fysieke kassameubels.
In de Amstelveense Nespresso Boutique heeft de koffiebeleving de hoogste prioriteit. Koffieliefhebbers worden op verschillende interactieve manieren meegenomen in de koffie expertise van Nespresso. Gasten kunnen zelf koffie maken en ontdekken, maar ook nieuwe koffie en recepten uitproberen. Uiteraard kan men gebruikmaken van de verschillende services en cadeaus die Nespresso aanbiedt, zoals het koffie abonnement. “Met deze transformatie laten we klanten in Amstelveen kennis maken met de ultieme en persoonlijke koffiebeleving van Nespresso. Het ontdekken van je favoriete koffie, de nieuwste innovatieve machines en mogelijkheid om de collecties te personaliseren is nog nooit zo inspirerend geweest.”, aldus Herman Rooswinkel, Commercial Director B2C Nespresso.
Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan meer dan 140 winkels en restaurants, zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti en Nespresso. Naast deze bekende merken, zijn er ook diverse boetiekjes en vernieuwende concepten te vinden. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op de website, Facebook en via Instagram.